CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 29, 2009

Akhirnya Disini.......

Hari ini merupakan hari terakhir aku bekerja..
Esok..
produksi kami akan kosong tak bernyawa.
Bankrup ke?
Eh.. taklah.
Esok,
semua krew akan bertolak ke Bandung, Indonesia.
Mulai esok juga,
aku akan bercuti selama seminggu lamanya.
Mengapa?
Sebab aku tak dapat ikut serta....wawawa.
Ish..
diskriminasi ni...
Hanya kaum Adam yang akan ke sana.
Semalam merupakan hari terakhir aku melakukan kerja-kerja penggambaran di Sungai tutttttt.
Selesai kerja,
aku terus balik ke rumah untuk tidur kerana terlalu letih.
Awal juga aku balik..
Dalam pukul 3 dah pun siap kerja.
Yey !!! Syoknya !!!
Hari ini,
datang ke tempat kerja dengan hati gembira bercampur duka.
Hari ini juga..
Relaks je...
Takda kerja sangat yang nak dilakukan.
Selesai melakukan kerja-kerja editing,
aku akan terus pulang.
Buat blog,
selamat tinggal buat seketika..
Tuanmu akan menghilangkan diri buat sementara waktu disebabkan beberapa urusan yang perlu dilakukan mulai khamis ini.
Sekian, wassalam.

2 comments:

daud.montak.zakaria said...

Hmmm...nampaknya sekarang ni bolehlah 'action' sikit kan, maklumlah dah join production house...eh! ye ke prod. house atau RTM kut...

CikLieYzaOnline said...

apalah yg nk di'eksyen'kan..
hidup baru je nak bermula...
masih terkedek-kedek mencari tapak
yg sesuai untuk dipacakkan tiang demi membina sebuah kehidupan yg lebih bermakna...

bkn prod..bukan rtm..
studio je...hahahaha