CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 4, 2009

GEGAR '09 !!!!

Tiga sekawan..Ewah...Heeee


Hmm..
inilah hadiah yang den dapek daripada cik ct lebih kurang pukul 1 tengahari tadi.
masa tu, den tongah makan.
tibo-tibo,
cik ct anto gambo ni kek den melalui YM.
den pun apo tunggu laie..
terus klik menggunokan tangan den yang sobolah kiri ni.

Lepas tu,
terus den pi basuh tangan dan tengok gambo yang dio bagi kek den ni..

Uwaaaaaaaaaa...!!!!

GEGAR !!!!

Menangis batin den melihat gambo ni.

Muko cik ct takpo la,elok jo..lawa jo..

Muko kawan den si studio ni pulak..
lawa sikit daripada cik ct jo..

Tapi,
muko den ni,
dah macam antu tak bermuko...

Ish..ish..
sodeh den sodeh..

Selalu jo gambo den camni..
sajo jo orang buek kek den camni..

Ish..
sodeh hati den..
den raso nak bawa diri pasni..
nak pi mengadu nasib kek Abang Aji..
hehehehehe.

Nasib baik la Aji Sulimi ado tangkap gambo ni jugak.
boleh den pi ambik kek dio nanti.

Semalam,
den dah pi studio MENTION.
nak ambil gambar untuk Nadi Bangi.
tapi, Aji Sulimi takdo kek sano.
den dah mintak kebenaran daripada abang Mie untuk ambil gambar kek komputer dio.
abang Mie izinkan.

Tiba-tiba,
den nampak la gambar-gambar lain yang mencuri hati den.
den nak curi tapi abg Mie datang.

Den dengan tersengihnya beritahu abang Mie yang den nak curi.

Tapi, abang Mie beritahu den,
"Jangan curi, dosa.."

Hem,
tersentak hati den tatkala mendengar skrip keramat tu.

Tak jadilah niat den nak mencuri.

Tapi, masa den jumpo Aji Sulimi kek StudioUKMDECTAR,
den beritahu la Aji Sulimi.
dio tak marah pun,
dio izinkan jo den curi.

Hmm..
rugi..rugi...
rugi den tak curi...

Takpolah,nanti den cubo curi laie yo.

Pastu den akan posting gambo baru yang cantik cun-cun kek sini.

Tunggu la hari isnin ni ko den posting laie gamba tu kek sini.

Oho..
kepada sesiapa yang membaca posting ni,
kalau ado yang baco la..
kalau tak baco,
takpolah..
diam-diam jo..

Kepada sesiapa yang baco..
gamba jejaka kek tongah tu..
itu la si tokey guo..
tapi bukan sebarang tokey yo..
dan jugo bukan sebarang guo..

Itu adalah PENERBIT RANCANGAN kek UKM..
kek Pusat Penerbitan dan Percetakan..
yang dikatokan banyak antu menghuni bangunan tu..
tak kiro la siang ko malam ko subuh ko sonja ko..

Itulah penerbit yang banyak bantu den untuk melaksanakan MCP yang amat menguji mental den selama beberapa minggu sebelum ni..

Si tokey guo ni baik orangnyo..
den sayang kek dio ni...
kalau den jadi penerbit satu hari nanti,
den akan jadikan dio salah seorang penerbit contoh terbaik kek alaf ini selain abang Mie yang juga den sayangi...
Heeeeeeeeeeee....

Tapi,
den sodeh sungguh la..
dio taknak bawa den pi tengok bungo pakma hari ni,
sobab dio kato,
nak kono masuk hutan 2 kilometer jauhnyo..
kalau den tumbang kek sano,
sapo pulak yang nak mengangkat den ni haaaa..

Ish..
statement..
tak tahan den mendonganyo...

Yang sebolah kiri tu pulak,
yang muko lawo tu,
yang mukonyo tak macam den yang tak bermuko ni..
yang kacau daun nak bergambo jugo tu,
itu la Cik Ct yang den sayangi..
dio ni selalu jo panggil den ni Kak Liza..
ishh..tuo den raso...
walaupun den ni tuo setahun jo dari dio..
tapi takpolah,
memang den ni tuo pun..
bulan sepuluh nanti,
gonaplah umo den 23 tahun..
tuonyo....

Hmm,
di sebalik gambo ni,
tersimpan pelbagai kisah yang den sendiri tak dapek nak ceritokan kek sini..

Betul kato orang,
(walaupun den tak tahu sapo yang kato sebonanyo)..

Sekeping gambo tersimpan seribu rahsia..
Sekeping gambo terselit sejuta kata-kata..
Sekeping gambo amat bermakna jika dihayati bersama.

Heeeeee..
sebonanyo,den yang reko ayat ni yoo..

Apapun,
semoga kito bertigo akan kekal bersahabat buek selamo-lamonyo..

Wuih..dasyatnya den ni..

Den kawan ngan penerbit dan pengarah drama MIDAS tuuu..
ish...ishhhh...

Bertuah sungguh den ni ruponyo.

Heeeeee..
jangan jelos-jelos yo..

Tapi, sodeh den tengok muko den tu..
hmmmm....
mana abang Aji ni???

Tetiba rindu kek abang Aji..
Tak sabar nak jumpo dio Isnin ni...

Abang Ajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!


10 comments:

ct_saggie said...

bila ku ratapi wajah2..
ku imbas segala peristiwa...
erm....
terima kasih yo...
den pun rasa sodeh bilo den tgk gmbr ni..
bg den....mmg betull...tiap gambar ada kenaangan sendiri....
yang kdg2...sukar nk digambarkan..hanya dgn gmbr...semua leh lihat...

wulan said...

wei, nanti klu hg ambik gmbr kt tuan haji, ambik gmbo ak skli ye....hr mcp tak smpt nk ambk gambo..hehehehehehe..

Anonymous said...

hahahahahahahahahahahaha....

mende le ko ni liza oihhhh...

-mixfar-

CikLieYzaOnline said...

ok moon...akan ku amik semua gambaq kat abg aji..akan kukosongkan pendrive ku yg berkapasiti 4G ni demi gambaq2 tu semua...serang abg aji..............!!!!!

ukmstudio said...

Liza janganlah puji den sampai melangit, nanti terlalu tinggi kalau jatuh den mungkin terus jadi arwah...tugas yang den lakukan tak perlulah di puji tinggi. Itu dah tanggung jawab den....cukup sekadar kalau terserempak sapa-sapa lah, tapi kalau tengah berjalan ngan boyfriend yang cemburu buto jangan togo den, takut sangat den, teruk den nanti....

Cik Tie Amin said...

Hahahahahahahaha...ajinomoto...

CikLieYzaOnline said...

ish,ekau ni..apo lak kato cmtu,nk keno luku palo mcm cik ct gak ka? heeeeeeee.. puji bukan sebarang puji...den bukannya puji tp den melahirkan apa yg den rasa jauh di sudut hati den ni.tulus ikhlas lagi suci dan murni.mcm kopi cap kapal api.betul2 kaw.

hehehehe.ekau takut yo?
xpo..xpo...boyfriend den seorang yg memahami...hahahahahahahahahaha....
yo ko...?yo la kot....heeeeeeeee...
mudah2an...hahahahahahaha..........

em,sakit gigi...

CikLieYzaOnline said...

ya cik hasni..hang ni,dok berajinomoto plak dh kat sini,bila lagi hg nk buat blog?penat aku ajaq hang berpeluh2 tap tap..dok xmenjadi gak..haih...sampai sakit gigi aku dibuatnya....sakit gigi x terperi...

ct_saggie said...

huhu
statement en.daud yang mmg meletup..
huhu....
ingat tu kak liza
klu jalan dgn bf yang cemburu buto jgn sapa endaud sgt..nati naya en.daud kena luku dgn bf kak liza tu...
haih...hahahha
saje gurau....
erm..
awat kak liza komen cik hasni di sini..
mana ada cik hasni komen di sini...
hang ni...
gigi dah sakit
nati mata pulak jadi mangsa hang
haih

CikLieYzaOnline said...

eh,laaaa..sungguh la..cik tie yg komen.mcm mana pulak ternampak mcm nama hasni..haih,maafkan jariku kerana tersalah typing.tu tandanya diriku amat menyayangi hasni...hahahaha..kan hasni kan...em,mesti hasni dh x baca komen kat sini lagi.penat ja melahirkan rasa syg utk hasni kat komen ni.apo boleh buek.em,skt gigi..