CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 16, 2009

Untuk Kak Salmi

Ini adalah senarai yang diminta...

Senarai Institut:

1-Institut Alam dan Tamadun Melayu (ATMA)
2-Institut Alam Sekitar dan Pembangunan (LESTARI)
3-Institut Biologi Sistem (INBIOSIS)
4-Institut Sel Fuel
5-Institut Islam Hadhari (HADHARI)
6-Institut Kajian Rantau Asia Barat (IKRAB)
7-Institut Kajian Etnik (KITA)
8-Institut Kajian Malaysia dan Antarabangsa (IKMAS)
9-Institut Kajian Oksidental (IKON)
10-Institut Kejuruteraan Mikro dan Nanoelektronik (IMEN)
11-Institut Penyelidikan Tenaga Suria (SERI)
12-Institut Perubatan Molekul (UMBI)
13-Institut Sains Angkasa (ANGKASA)
14-Institut Kajian Bencana Asia Tenggara (SEADPRI-UKM)


Senarai Pusat

1-Pusat Islam UKM
2-Pusat Pembangunan Akademik
3-Pusat Perancangan dan Komunikasi Korporat
4-Pusat Pengajian Umum
5-Pusat Pengurusan Siswazah
6-Pusat Teknologi Maklumat
7-Pusat Penerbitan dan Percetakan
8-Pusat Pengurusan Penyelidikan dan Inovasi
9-Pusat Perkembangan Pelajar
10-Pusat Perubatan UKM

P/S: Jumlah edaran, masih lagi dalam proses pencarian dan perbincangan. Yang warna oren adalah tempat-tempat yang saya belum tahu di mana lokasi strategiknya. Hehehehe. Ada sesiapa boleh bantu? Itupun kalau tahu. Pencarian bermula..Tata. Roger and Out !

12 comments:

Cik Tie Amin said...

Haha!!!ak lg xtaw.huhuw.ak cume taw pusat Islam n PPU jew....hehe

CikLieYzaOnline said...

Hahahaha..tkasih sbb mgaku yg hg xtau dpd hg mgaku hg tau tp hg bagi lokasi yg salah kat aku..kan.kan...puas aku nk kena cari nnt smbil mmbawa nadi bangi ksygnku.."nadi bangi..nadi bangi..."hehehehehehe.roger!

Hasni said...

PUSAT PERUBATAN BKN KE KT HUKM AKK?

CikLieYzaOnline said...

ye ke?nth,den pn xtau.masih mncari....haih,penat mncari lokasi spnjg hari....

kamarul said...

xdapek eden nk nolongnye.kui3

amu mejie said...

den lg la kak....hehe

nurfa said...

ANGKASA kt fakulti kejuruteraan

nurfa said...

pusat pengurusan penyelidikan dan inovasi dekat ngn ibu zain...masuk jln g ibu zin yg dkt stadium tu pastu belok kiri

nurfa said...

INBIOSIS ngn sel fuel dkt ngn rumah tumbuhan...ade signboard kt situ..hehe

CikLieYzaOnline said...

wah....pemandu arah den yg boleh dihrp tlh pun tiba!!!!heheheheheh.makasih cik teha!!!jasamu kukenang slalu!!!!xpyh den nk pakai kompas lagi dah..heeeeee

CikLieYzaOnline said...

mejie ngn kamarul,tgk baca jd la..hehe

Anonymous said...

SEADPRI-UKM tu mcm sub-institute kepada LESTARI. lokasi n org2 nye pon di LESTARI lagi.

Pusat Perancangan dan Komunikasi Korporat (PPKK) tu pulak buat masa ni ditempatkan di tingkat 3 bangunan canselori.

UMBI tu pulak duduknya di Pusat Perubatan UKM (PPUKM) atau dulunya dikenali sebagai HUKM. di cheras nun.

Pusat Perkembangan Pelajar tu kat Pusanika jer.

tq