CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 25, 2009

Aku dan U3 !!!


Hehehehe...

Hai blog.

Petang semalam kan,
aku dah mula menjejakkan kakiku ke DG untuk jawab exam..

Subjek U3..

Hehehehe..

Oleh sebab aku ni diserang virus demam yang degil takmau lega..
Jadi, aku terpaksa la bungkuskan badan aku demi menjawab juga exam tu..

Aku bawa kain selimut tebal warna oren dan aku bungkuskan semua anggota badan..
aku cuma tinggalkan ruang untuk tangan saja...
yang lain, semua aku bungkus..
macam buah nangka pun ada..
hahahaha...

Malunya muka aku..

Semua orang pandang aku waktu tu..
tapi aku buat muka sekupang..
hehe

Muka aku merah sangat waktu tu..
entah sebab apa entah..
mata aku ni pulak dah lebam..
macam burung hantu ja aku rasa..
tangan aku ni pula berbalut dengan kain putih..
sebab doktor dah cucuk tangan aku..
macam zombi ja aku rasa diri aku ni..
hehehe

Tapi,
apa boleh buat..
Exam punya pasal..
selimut pun selimut la..
janji aku dapat hadirkan diri juga..
dengan terketar-ketarnya..
seakan-akan seperti seorang nenek tua..
sambil memegang pensil kayu..
aku tandakan juga jawapan..

Tapi kan,
masa tengah menjawab soalan nombor 12..
tetiba ja aku rasa macam nak tergelak..
entah kenapa entah..
puas aku kawal perasaan aku ni..
akhirnya, berjaya juga..
aku tak jadi gelak.
aku cuma senyum simpul je..
tapi, lama juga aku terpaksa melayan senyum aku tu..
dalam 5 minit macam tu..
pastu baru aku dapat sambung jawab soalan balik dengan tenang..

Lepas tu kan blog,
masa aku tengah jawab soalan nombor 27..
tetiba aku mengantuk sangat..
asyik menguap dan kepala tersengguk-sengguk..
puas aku geleng-geleng kepala ni..
tapi rasa macam dah nak lali nak tido..
nak pusing-pusing pun tak boleh sebab aku ni dah berbungkus..
haih..letih...letih...

Lepas tu,
masa tengah jawab soalan nombor 38,
aku tetiba terkenangkan seseorang..
nak tau tak sapa dia?
haaaa...
ni la orangnya...
Entah macam mana entah tetiba terkenangkan hero korea ni..
Jadi, aku pun tersengih la kejap sambil mengenangkannya..
Dah puas aku kenangkan dia..
Aku sambung balik jawab soalan periksa..

Lepas tu,
aku dapat jawab la soalan peperiksaan aku tu sambil la ke akhirnya..

Alhamdulillah..
Boleh juga aku jawab walaupun macam-macam dugaan yang terpaksa aku tempuh demi menyelesaikan kesemua soalan..

Amin..
Sekian,wassalam


14 comments:

ct_saggie said...

iskh....demam2 ppun sompek berangan laki ni...
haiya...

Cik Tie Amin said...

Hahahahahaha.ak x thn tgk muke ko yg berselimut oren tu..mmg giler pnye.bwk kain slimut msuk DG.mmg ak xthn tgk ko wkt tu.ak yg kt sblh ko ni pn terganggu xleh nk jwb sbb asyik jeling2 ko yg cute tu....kah3

Ladyila said...

hehhe..kelakar pun ada..hehe nnt tulis lagi banyak2 entry suka baca nih..

kamarul said...

mcm buah ngka ke?kah3....elok ar bb siap berselimut oren.mcm ngka masuk ranum.tggu nk petik je.keh3.hero mne neh?mcm tue jer.xpenah nmpk pn.ak lg ensem.kah3

cik tie,ko tuh gelakkn org,exm ko ok ke?keh3....gelak lg cik tie,hahaha.nape ko x amek gmbo liza?kalu x,leh kasi ak . biar ak frame and tyg 1 dunia.keh3

ukmstudio said...

Laaa...ada pulak muko dio yang hang ingat, inagat lah muko sesumpah ko, muko felo ko....dan sapo2lahlaie...

Cik Tie Amin said...

Hahahaha.....olo,rugi eak x amek gmbo wkt tuh.kalu x,mmg dsyat gler ar korg tgk!ak neh,mmg pch prut tgk liza tuh.bdk2 yg sblh ak pn tersengeh2 jeling liza wkt tu.mmg jd prhatian 1 dwn.kalu ko nk taw, ak neh smpi abg pgwas tuh jeling2 sbb die igt ak nk meniru ko wkt tuh.pdhal,ak bkn tgk jwpn tp ak tgk tuannye yg brbgkus dh mcm buah nangka wktu tuh.kah kah kah.

abg dctar,eden nk tmbh ayat sket.....hahahaha."ingat la muko abg ukmstudio ko..."hahahahahaha.
lizaaaaaa....sorry....hehehehehehe

kamarul said...

kah3,stju tuh cik tie!!!kah3.dh mule le tuh.hehe

tp Liza,hero ko neh,wlu suke cmne pn,ko xle kwin dgn dia sbb dia lom sunat daaaa...lom baligh wlu dh tua.kah3

CikLieYzaOnline said...

hahaha...mano2lah...

CikLieYzaOnline said...

hmm,smntara nk tggu pggiln sesorg utk mbawa diriku pergi ke sesuatu tmpt,den nk gtau ni.kpd smua yg trlibat,siri penyiasatan x-files den dh brjaya.hahahaha.xsangka den,dgn mudahnya den brjaya selesaikn kes tu.xmncabar lgsg.hmmmm.....

Cik Tie Amin said...

hehehe.....ops,lupe lak..senyum2 je.karang kne mrh lak.keh3

kamarul said...

oit cik liza ku cyg,ak blk kg rini....sblm tuh,ak de wat kjutn kt ko.ko tgk ar blog yg ak bru create tuh!keh3

kamarul said...

khas utk ko!!!kah3

kamarul said...

ops,luper lak.sape erk yg dh brjaye ko tembak dlm siri x-files ko tuh?keh3

CikLieYzaOnline said...

ceh... smua itu dusta belaka..
dusta berkalang bak kata aiman..
hehehe... pdm balik!!pdm...pdm!!!

nak balik..balik la....aku x suruh..aku x halang..hehe