CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 12, 2009

Takpa...Cuba Juga Sampai Menjadi !!!!

Sekarang dah pun pukul 4.16 pagi..
Masih berusaha menyiapkan sesuatu..
Sedihnya..
Tak macam yang asli....

Kali pertama buat benda ni..

Takpa,
jangan putus asa..

Teruskan usaha..

Pasti berjaya akhirnya !!!!

Cuba lagi dan lagi dan lagi.....

"Oh Tuhan,
lembutkanlah tanganku serta jari-jemariku ini agar ia berseni,
semoga aku dapat menghasilkan sesuatu ini seperti yang asli.
Sipi-sipi pun jadi la..
Aku kecewa.
Apa yang aku hasilkan sekarang ni bukan takat sipi...
Macam minyak sapi je aku rasa.
Wuuwuwuwuwuwuwu.
Sedihnyaaaaaaaaaaaaaa..."

Haih..
Sabar Liza,
buat juga sampai menjadi !!!

10 comments:

amu mejie said...

salam kakngah...tag?mn den tau..cane nk dpt soklan ganaz tu??meh nk jwb..he

Aku dah kata......... said...

Aku dh kata, susah...tp hg x caya.

Aku dh kata, pyh...tp hg ketegaq nk buat jugak.

Aku dh kata, tgn hg keras mcm batang kayu, tp hg nk lembutkn jugak selembut planta.

Aku dh kata, lupakan saja tp hg nk cuba jugak.

Hm, teruskn buat kalau hg suka seksa jiwa.Hahahahahahahahahaha.

Nanti aku nk tgk apa hasilnya.

Kalaulah benda ni bakal dihadiahkan kpd aku, pasti aku terharu giler.Siap aku peluk cium ko Liza. Wah, skandal lak ni. Lari..lari..

Mg berjaya Liza!!!!

CikLieYzaOnline said...

mejie,wslm...soaln tu ado ha kek posting den yg berjudul "Untuk Cik Teh...Haaaaaaa.."

Hahaha.sengaja den suh hg cari sndiri.usaha sikit, baru bosan ekau tu x terus membunuhmu.

Aku dah kata....
"Hahahahahaha...xrela aku dipeluk cium ngn hang..geli...xpa,aku usaha,tekad dan azam pasti dpt mghasilkn keajaiban"

Ae said...

Buat apa tu? Macam buat benda boleh makan?

CikLieYzaOnline said...

Ae, benda ni xboleh dimakan tp benda ni diharap dpt mmberi kegembiraan dan kenangan. Dan juga, benda ni diharapkan dpt menjernihkan keadaan.Dan benda ni juga diharapkan dapat mengembalikan senyumn.Dan untuk mghasilkan benda ni juga terselit sejutan harapan.Dan kini kumasih mengharap agar hasilnya adalah seperti apa yg kuharapakan.

ct_saggie said...

"Demi sebuah harapan..
Ku bawa pergi semua kenangan.
Ku junjung tinggi segala pertemuan..
Ku bawa pergi segala impian…"

CikLieYzaOnline said...

kujunjung tggi sgl pertemuan,cmna tu?mcm junjung kasih ka?junjung kasih tuanku..heheheeh

Ae said...

adakah itu hanya mimpi di waktu subuh?

CikLieYzaOnline said...

sekarang masih lagi mimpi tapi diharapkn mimpi ini bakal mnjdi realiti x lama lagi.

CikLieYzaOnline said...

huhuuhu.sedihnyaaaaaa...jgn kata bnda ni mmpi......sbb diriku ingin mnjadikannya sbg realti......wuwuwuwuwuwuwu.