CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, April 13, 2009

Ku Ukir Indah Namamu

Pelangi di hujung jari...


Even let you go
Something had a long
Forever will we go
The love is never shine

It's so hard to say
Since you far a way
Nothing got to do
The love is only end
To the end of time
I'll be missing you

Cinta kemana
Akan kucari
Rasa cinta yang pernah kumiliki
Janji setia
Sehidup semati
Dan hanya waktu yang memisahkan kita
Namun semua telah berakhir untukku......

Harus kuakui
Sampai detik ini
Tak akan kulupa
Kisah cinta kita
Abadi untukmu
Kan kuukir indah....


Menggapai cinta di langit tinggi...


Even let you go
Something had a long
Forever will we go
The love is never shine

It's so hard to say
Since you far a way
Nothing got to do
The love is only you
To the end of time
I'll be missing you

Harus kuakui
Sampai detik ini
Tak akan kulupa
Kisah cinta kita
Abadi untukmu
Kan kuukir indah namamu........

Harus kuakui
Sampai detik ini
Tak akan kulupa
Kisah cinta kita
Abadi untukmu
Kan kuukir indah namamu........


Hari ini bukan besday aku. Hehehehe.

Harus kuakui
Sampai detik ini
Tak akan kulupa
Kisah cinta kita
Abadi untukmu
Kan kuukir indah namamu....

Abadi untukmu...
Kan kuukir indah namamu.....

KHAS UNTUK SEMUA

"Terima kasih kerana memberikanku sedikit ruang di sudut hatimu sebagai seorang teman sama ada baru kenal atau telah berkurun lamanya."

SAMPAI DI SINI SAHAJA.
-TERIMA KASIH ATAS SEGALA-GALANYA-

40 comments:

Anonymous said...

Liza,soriiiiiiiiii......aku guraw jer la.aku bknnye org yg sbrkn gosip kt midas dlu.....xde sgkut paut pn...ko g ar kwn dgn en daud blk...aku x gosip ar pasni....soriii wehhhh....aku sajer guraw lor.......

lagu neh mcm dh ending laks...aduh....soriiiiiiiiii......aku mtk maaf kt ko n en daud.........

Cik Tie Amin said...

oooooooooooooooooooooooooooo...gi tgkp pelangi cinta x ajak aku....hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..cedeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Muzammil said...

Tumpang lalu.......

Hahahahahahaha said...

liza,cmna?ada perkembgn?hahahahaha.xpa,cuba lagi sampai boleh! duri ajaib....duri ajaib....!!! hahahahaha. tgn mcm batang penyapu nk buat duri ajaib!!!! kahkahkah (gelak paling jahat ni)

kamarul said...

Oihhhh....mcm nk ucp slmt tggal je???

Cik Tie Amin said...

weh,sedih ar....pe ni?mmg dh bertekad ke nk tgglkn ktorg sume?huhuhu....sodeh den ni ha....hang nk pi mana?xkan sbb nyamuk x guna tu hg nk tgglkn smue kot?cis,x gune nye nyamuk,aku kasi pelempang terpelanting ke gunung ledang!!!!

Hasni said...

akak,ala....jgn cmni,sedih ni.akak ni..........pe mksd smue ni?lirik lgu ni sdih gler!!!akakkkkkkkkk!!!!!

Hasni said...

akkkkkkkkkk........!!!!jgn la cmni,akk,sedih ni!!!!sape yg dh buat akk smpi cmni????????akk.............kak liza.............!!!!!!!!!

Anonymous said...

KEPADA CIKLIEYZAONLINE.SAYA AMAT TERTARIK DENGAN CERITA SESUMPAH 1&2. ADA LAGI TAK SAMBUNGANNYA UNTUK SIRI 3?DAH TAK SABAR RASANYA NAK MEMBACA.TERIMA KASIH.

Hasni said...

kakliza,nape ni?alaaaa.....nape x jwb ni?td gi tgkp pelangi best2 je,xkn blk dh nk tgglkn sglanya?sape nyamuk paling jht tu hah?meh sni has pukul2 dia.akk,jwb la eh.

Hasni said...

akk,mcm ajaib je kan kte dpt tgkp pelangi dan cinta di langit td....hehehehehehehe.seajaib duri ajaib yg kakliza nk hasilkn...hahahahahahahaha...duri ajaib....hahahahahahahahaha.tgn mcm penyapu...hahahahahahaha.akk,cayiok akk,hahaahahahaahaah!!!!!!

adul said...

betul ke nk tgglkn ni?huhuw.

adul said...

"Namun semua telah berakhir untukku" -ape mksd ni-

Pak Malau said...

Izinkan saya mentafsir sesuatu.Adakah hati penulis telah terluka dengan sesuatu?Kelihatan penulis ingin menamatkan segala-galanya namun dengan perasaan yang berat hati ingin melangkah pergi?

Cik Tie Amin said...

Betol ke nk tgglkn ni?sgguh?x main2?dh x nk g umh sape2 lagi?sedihnyeeeeeeeeeeeeeeeee......

Apis Kiut Miuk Lagi Hsem Jejaka Idaman said...

Laaaaaa,napa pulak ni cik adik oiii.ok x ni?.nyamuk mana yg kacau lagi?mai sini nk goreng tengok.

Cik Tie Amin said...

Weh,sape brjaya pujuk cik wardatul ummah ni,ak kasi die sehengget!!!!

CikLieYzaOnline said...

Ceh,hentikan semua ini !!!!!!!
Aku bukannya merajuk atau nak tinggalkan sesiapa...aku nak duduk kat "rumah" aku ja buat beberapa ketika.Sambil2 tu,aku tujukan lagu ni untuk semua.Itu ja laaaaaaaa...
Bukannya aku merajuk !!!!! kalau aku merajuk,nanti adikku mejie suh aku minum susu dumex...!!! x mau..x mau!!! Aku tujukan lagu ni utk semua mcm aku tujukan lagu kat radio era tapi x penah pun tertunai permintaan aku tu.jadi,aku tuju la kat blog aku sendiri !!!!! sudahhh..sudah...jgn mengarut lagi....aku x merajukkkkkkk!!!!!!!

CikLieYzaOnline said...

Skrg jam menunjukkan pukul 5.10pm...tension2...aku tertipu lagi.......sakit hati....geram2....mcm nk lenyek ubi...!!!!!!!huhu.nk buat posting baru,x terasa pun kat hati ni.jd,aku tulis ja posting baru kat dlm komen ni..apapun,aku tetap tension....aku xkan masuk lagi ke sana.xkan mnjejakkan kaki lagi.titik.

Ae said...

Adakah ukiran ini yang kamu buat pada pagi yang lalu?

Ochie~(^_^)v~ said...

salam ziarah>>>
ermm ni ochie nak panggil apa erk..
hehhe..kak ngah ker.. huhu..

ermm thanks juga sudi menjadi teman ochie. hehhe..
keep in touch..

CikLieYzaOnline said...

Ae,tkasih sbb masuk komen cni.lagu ni pun saya tujukan utk awk juga...dengarlah dan hayatilah...em,bukan..bukan...bukan ukiran ni yg saya buat.yg saya buat adalah "duri ajaib" dan masih lagi berusaha utk menyiapkannya....masih berusaha dan akan terus berusaha selagi x siap.walau susah,walau ramai kata tgn saya mcm btg penyapu,saya akan buat juga sampai dapat hasilkn seperti yg asli...doakan saya mg dpt siapkan juga.saya xkan berputus asa .sbb saya nk hadiahkan utk dua org kwn kesayangn saya yg msg2 telah mmbawa diri sekarang ni.em,sedih...sedih.....saya nk bg utk mereka.....nak jernihkan keadaan mcm seperti sediakala.

CikLieYzaOnline said...

Ochie,hehehehehe.mejie panggil kakngah,kalo nk jd adik gak,panggil kakngah pun xpa.sila..sila...kalau nk jd kwn,panggil liza...hehehe.pilih la mana yg suka.kwn atau adik,sama sahaja...kan..kan...heeeeee.dgr la lagu ni..huhu.kalo nk dgr.heeeee

kamarul said...

lgu neh tuk ak gak ker?oh,sdhnyer.ak nk ke kdai bli plaster,nk blut luka ko yg kian menjalar.karang ak bli iodin skli mg virus kelukaan ko x meresap ke sluruh blog ni.hehe.

kamarul said...

cik tie,kalo ak brjya pjuk cik wardatul neh,akn ku tntut sehengget dr ko.jgn lak lupe nk kasi arrrr......duit krts sehengget pst mjd mlikku.keh keh keh

Cik Tie Amin said...

Yup! Tul tu kamarul !!! Wang kertas sehengget ak msh lg trbuka.sape2 yg brjaya megmbalikn cik wardatul ni ke versi asl,ak kasi sehengget.lumayan tuuuuuuuuu..........

Pak Malau said...

Sesungguhnya apa yang kita lihat serupa tidak semestinya sama.Usah gelisah apabila dibenci manusia,kerana masih ada yang menyayangi ketika di dunia.TETAPI gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada siapa yang menyayangi di akhirat sana.Tabah hadapi dugaan.Saya yakin anda pasti dapat mengatasinya,bukan?

Cik Tie Amin said...

Weh Liza,kali ni ak x main2 dh ni.ko jgn le brtekad cmni.ak sdih lak tb2 ble hayati lgu ni.mnitis air mata brhrga ak ni ha.lgu ni mcm ending plk.ending sgl drama yg prnh trcipta.ade sape2 x dpt kmblikn liza ni?cal cpt,cal 999.ade bdk lari bwk diri.hehe.sdih wehhhhhhhh..........

adul said...

btul tu.kalu ang xde,sunyi la km sume ni.mcm sdih lak.ish..ish.....huhuw

Hasni said...

akk,alahai la akak....
akak oh akak....
i'll be missing u..
waaaaaaa...

Cik Tie Amin said...

ade org tu merajuk sbb rahang die skt lum pulih,xleh nk mkn seenak2nya n ditmbah lak perut wat hal ngn tb2.hahahaha.1 ari ler tdo jwbnye.keh3.itu ler,ak dh ckp,rahang skt,jgn ler nk melantak mcm org normal,nnt mknn x dihadam.kan dh skt......sape susahhhh..haiyaaaaaa...tdo ler yer spnjg ari.mg pasni,ko bgn dgn shtnye n hilg sgl duka n nstapa.keh3

Anonymous said...

Wah3,nmpknye,mmg bw dri tul neh.smpi xnk posting pape dh neh.adesssssss..last entri yg menyedihkn jer.tgglkn memory kt sni yer.sdih lak lgu n mkna lirik neh.waaaaaaaaaaaaaaaaa..........de sape2 dpt pulgkn pmilik blog neh x?sdih bangat sih.

Aku budak baik said...

"sesaje menyibuk" tu gurau jer kut.dh ler tu liza eh.....?nape cm srius sgt?sblm ni ko jrg terase ... ko kan hepy yeppi micky minnie....kan liza kan?blk ler..sume tgh tggu ko tu.

CikLieYzaOnline said...

ceh,sudah2.cmna aku nk balik sdgkan aku x melangkah pergi pun.heeeeee.roh aku masih berlegar2 disini biarpun jasad aku ada di mana2.

Aku budak baik said...

wat r posting bru beb !!!

CikLieYzaOnline said...

apa beb..beb..ingat aku batman ka?heh

kamarul said...

kah3.bkn batman tp mengkarung woman.....heheh

Anonymous said...

bkn mgkarung ler.kelawo comey!!!!kah3
-mixfar-

Cik Tie Amin said...

kelawr plg comey..gebu...wahaha.

CikLieYzaOnline said...

ceh,papa je la...heeeeeeeeeeeeeeee