CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, April 20, 2009

Mustaqim III

Hai blog.

Haih.

Hmmmm...

Alangkah bagusnya kalau hang boleh bercakap..

Dapat juga aku bersembang dengan hang di waktu pagi yang hening ni.

Haih.

Apa aku nak buat ni?

Fikiran aku ni dah serabut tak dapat nak fikir dah.

Kenapa waktu ni?

Kenapa macam ni?

Kenapa? Kenapa? Kenapa?

"Orang yang lari dari kematian itu akan menemukan kematian itu sendiri."

4 comments:

ukmstudio said...

'Alangkah bagusnya kalau hang boleh bercakap..'

Kalau blog bercakap, dah lama hang lari lintang pukang...keh...keh...keh..

ct_saggie said...

betul2...
kak liza pasti akan lari lintang pukang mcm monyet yang sedang di kejar harimau..
hehehehhe

Anonymous said...

Orang yang lari dari kematian itu akan menemukan kematian itu sendiri.. HG FAHAM TAK MAKSUD AYAT NI????pandangan aku la kan..napa harus kita lari dr kematian kerna kematian itu pasti akn dtg dlm pelbagai cara..napa kita harus fikir kepada suatu perkara yg tidak pasti?napa kita x truskan pjuangan kita n hargai apa yg kita ada..bila kematian mjelma sekelip mata akan kehilangan n xdapat merasai apa2 lg..AYAT HG BG TU WAT AKU TPIKIR SESUATU TTG GELAGAT MANUSIA DLM KEHIDUPAN NI...liza apa maksud ayat tu wehh..he..he..aku mmg suka mrapu tp aku nk tau gak..

-BlueApPLe-

CikLieYzaOnline said...

Hehehehe....tp kan,kalau blog ni bleh bercakap,den pasti x lari kali ni..dan den akn bersembang dgnnya segala2nya....sbb dialah blog yg paling den sayangi.....wuwuwuwuwu.

utk epal biru pucat lesi,
entah la..tetiba perut aku lapaq,nk pi mkn sat...hehe.tp kan,aku teringat 1 lagi kata2...em,sapa agaknya yg lafazkan kata2 ni nth.kalo x silap, Ali bin Abi Talib kot.kalo xsilap la..cmni kata2 dia,

"sesungguhnya kematian terus mndekati kita dan dunia terus meninggalkn kita.maka jadilah kamu anak2 akhirat dan jgnlah kamu mjd anak2 dunia.ssgguhnya hari ini adalah beramal dan xda hisab.dan esok adalah hisab dan x bleh lagi beramal."

kalo salah, hrp perbetulkan..

em...ok la,tata semua...