CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 24, 2009

Perasan Lagi... Heeeee


Bersama Penerbit MIDAS yang kacak lagi tampan serta amat penyabar dan penyayang, En Shohaimi Hj Ab. Rahman. Beliaulah yang paling banyak berjasa dan menabur bakti dalam menerbitkan drama di MIDAS (Menanti di Sayup Rindu dan Demi Sebuah Harapan). Tanpa beliau, tak mungkin drama ini dapat diterbitkan dan diperdengarkan kepada para pendengar di seluruh benua dengan jayanya!!! Beliaulah insan penting yang menjadi tulang belakang drama kami berdua. TANPA beliau, tiadalah drama. TANPA beliau, tak dapatlah kami berdua mencipta nama. Heeee... (Menyibuk je cik ct ni kan..)


Inilah wajah comel dua orang Director yang pernah mencipta nama di MIDAS melalui drama mereka yang meletup dan mendapat tempat di hati peminat seluruh dunia !!!
(Dunia alam maya saja...Heeee.Saja la konon2 mcm hebat gitu.Eksyen sikit!!)


Haaa...
kepada para pengunjung setia blog ini..
silalah lihat kembali gambar di atas dengan mata dan hati yang suci lagi murni...
kepada sesiapa yang suka menggembar-gemburkan gosip di MIDAS..
dan yang bertanggungjawab mengeluarkan statement panas..
kononnya berlaku pertelingkahan di antara dua Director Drama..
anda salah 100.01%...!!!

Lihatlah betapa akrabnya hubungan kami..
kalau benar kami bergaduh..
tak mungkin adanya gambar comel seperti ini..
Heee...

Kalau nak tahu..
gambar tersebut dirakamkan pada 23 Februari 2009 sekitar jam 10.30 malam..
bertempat di bilik editing..studio MENTION UKM...

Drama adalah harapan kami..
drama adalah impian kami..
drama juga adalah tugas kami..

Walaupun kami berdua menghasilkan drama yang berbeza..
namun ia bukanlah punca bagi kami memutuskan silaturrahim..
hubungan yang terbina hampir 3tahun tak mungkin renggang hanya kerana drama..
dramalah yang menyatukan kami...
heeeeeee....

Kepada pendengar Drama MIDAS..
teruskanlah mendengar drama kami..
walaupun drama kami berbeza..
namun, setiap insan mempunyai caranya yang tersendiri..

Drama Menanti di Sayup Rindu telahpun tamat dan sampai ke penghujungnya..
biarlah ia berlalu begitu sahaja..
cukuplah sekadar ia singgah di hati anda dan meninggalkan kesan yang mendalam kepada sesiapa yang medengarnya..

Walaupun timbul pelbagai spekulasi dan kontroversi..
namun ia takkan sesekali mematahkan semangat kami menghadapi masa2 yang mendatang..
kami sedar siapa diri kami..
kami bukanlah insan sempurna yang mampu melakukan segala-galanya..
namun kami akan sentiasa mencuba..
terima kasih kepada para pendengar terutamanya semester lepas..
yang mengutarakan pelbagai kritikan dan nasihat berguna..
akan kami jadikan panduan untuk masa2 seterusnya..

Kepada para pendengar yang masih mengikuti drama untuk semester ini..
berilah sokongan anda kepada cik ct..
sokongan anda amat kami harapkan..
pandangan anda kami hargai..

Terima kasih tak terhingga juga buat "makhluk2" yang menghina dan memaki di laman chatting..serta emel yang dihantar kepada abgmi..
"kata-kata" anda telah mengajar diriku untuk menjadi lebih tabah menghadapi apa jua cabaran di alaf baru ini..
walaupun timbul pelbagai syak wasangka hingga adakalanya diriku menjadi lemah dan kelu untuk bersuara..
namun kugagahi jua untuk bersemuka dengan semua..
terima kasih kepada yang masih menaruh kepercayaan dan menyokongku selama ini..
akan kubuktikan jua siapa diriku suatu masa nanti..
tunggu dan lihatlah suatu hari nanti..!!!!

Terima kasih kepada cik ct..
hehehehe..
dapat juga bergambar macam ni..
walaupun diriku agak malu-malu kucing tadi...
kerana rahsiaku telahpun kau ketahui..
hahahaha..

aduhai...
sayang semua..
penerbit drama,pelakon,pendengar,penyokong,pengkritik..dll..
JASAMU KUKENANG SELALU!!!

sengaja aku letak lagu TANPA.
dah bosan, nanti baru aku tukar lain.
heeeee
selamat membaca dan mendengar lagu ni..!!!

TANPA KELUARGA,
TAK MUNGKIN KITA BAHAGIA.
RENUNG-RENUNGKAN...

TANPA....OH...TANPA....

TERIMA KASIH SEMUA.

-Cik LieYza Director Perasan-

17 comments:

CikLieYzaOnline said...

alamak..!!
macam terlebih tulis pulak..
lupa pulak yang bahawasanya diriku ini sudah ditukarkan ke Nadi Bangi..
heeeeeee...sorry....
adakalanya,hatiku masih berterbangan di ruang legar MIDAS...
kerana ia meninggalkan satu seribu peristiwa..
yang manis utk dikenang.
yang pasti tak terduga.
heeeee

CikLieYzaOnline said...

*yang manis utk dikenang,
yang pahit sampai tak terduga..*

-tersalah eja tadi-

Anonymous said...

HAHAHAHAHA!!!!!

ERM
TERSENTUH JUGE JIWE AKU BACE
KORANG 2 NIH SENGAL LER!!!!

-mixfar0245-

adul said...

wlu pe pun yg terjadi,
aku ttp sokong ang liza!!!
100.2%..
aku up ckit,
hahaha
muah!!!

Anonymous said...

assalamualaikum.puas pkcikQ cari.baru jumpa.kamarul bgtau pakcikQ midas ada blog.maklumlah,chatting dah tutup.susah nak berkomunikasi.apapun,teruskan usaha moga berjaya pada masa akan datang juga.juga utk ct_saggie ye.

-pakcikQue-

Anonymous said...

amboi.amboi.macam ada menaruh hati pada shohaimi je.haha.baguslah.moga dapat menjadi penerbit macam shohaimi tu.hahaha!ambil berkat katakan.

-pakcikQue-

aida said...

sgt meyentuh giler r..
pe r korg neh..
nangis aku bace!

apis said...

x thn dgr lagu nih..
hahaha....
"kau yg ku cinta.kau yg ku syg"

hahahaha

Anonymous said...

cedey wei dgr lagu neh....
pe daaaa....

-antoo fighter-

CikLieYzaOnline said...

utk mixfar:

"kami berdua ni sengal2 la jugak..
sengal tulang...huhuhu"

CikLieYzaOnline said...

utk adul:

"makaceh...hehehe...up la lagi"
cik ct berkenan kat hg la...
hahahaha

CikLieYzaOnline said...

utk pakcikQ:

"haih..mana ada berkenan kat en shohaimi..dia tu penerbit yg baik hati...smua org sayang kat dia..hehehe..lagi 1, ni bukan blog MIDAS la...bila masa pulak midas ada blog..ni blog saya, saja je buat..mengisi masa lapang..heee..lapang2,singgah la sini..tkasih pakcik"

CikLieYzaOnline said...

utk aida:

"apa yg tersentuhnya? heeee...
kan dah terbukti..kami memang x pernah bergaduh pun....saja je org wat kontroversi..."

CikLieYzaOnline said...

utk apis dan antoo fighter:

"heeeee...saja letak lagu ni..dah tukar dah...letak lagu TQ CINTA plak.heeeee"

ct_saggie said...

huhu..
wah kak liza..
wat gosip ct minat kat adul lak?
huhu
nak kena kak liza...nak kena gigit..
ishhh
erm...
thanks adul anta komen kat email yek..
whatever..
up la bape pesen pun kat kak liza tu
huhu
kak liza minat kat hang adul
tapi die malu
hahahha
wah wat gosip lak kat sini
muah
syg akk...hhehhe

CikLieYzaOnline said...

amboi ct
adul tu minat kat ct la..
amik la..
anak tok imam tu..
tok imam gunung keriang...
heeeee

ct_saggie said...

heehhe
kak liza wat speklasi palsu...
huhu