CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 26, 2009

BERTUKAR !!!


Ready VTR for Determined ...

Sound on heart...

10 seconds from now...

9, 8, 7, 6, 5, 4, 2, 1

Roll VT....

Take VT.

"Aku boleh hadapi dunia ini dengan tenang"

"Aku boleh tangani semua masalah yang datang"

"Aku boleh laksanakan apa jua tanggungjawab yang diamanahkan"

"Aku masih boleh mengukir senyuman seikhlas-ikhlasnya"

"Berbekalkan hati yang tenang, semangatku perlu pulih semula"

Apa sekalipun yang terjadi..

PERJUANGAN PERLU DITERUSKAN !!!!

TABAHKAN HATIMU LIZA..!!!

ANDA MAMPU MENGUBAHNYA !!!

Stop VTR.

Fade out audio.

Okey, all clear.

Good Job Ultraman !!!!


6 comments:

Anonymous said...

Macam tu la!!!!
Bertukar !!!!
Hahahahaha...sempat lagi ko guna ayat kartun jepun ni..he..he..

Anonymous said...

xpe liza....
slow2...
aku yakin,ko pasti boleh hadapinya!!

Anonymous said...

Camat mlm !!!Huhuhu..ngntuk giler!!!Daaaaaaaaa.........

Anonymous said...

Pe nk kater,takdir terime jer....
Layout x cntik maaaa!!Ngahahahaha..
Suram bebenor layout blog neh!!!

Anonymous said...

Konon2 ayt pengarah ler tuh! aku cabo ko liza!!!ngehehehehe....

kamarul said...

Hahahahahahahaha!!!!
Ada juga manusia mcm ko neh liza...hmm..aslkan bhgie..apapun,aku nk tergelak juge.Kahkahkahkah