CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 26, 2009

KAMI DAH BAIK

Hmm...

"Manusia sentiasa berubah"

Mungkin tak semua yang setuju dengan kenyataan di atas.

Tapi...

ITULAH KAMI.

Lebih kurang 5 jam lalu,

KAMI dah BERTEKAD untuk jadi JAHAT.

Tapi kini,
KAMI dah BAIK.

Jauh di sudut hati KAMI,
ingin saja KAMI jadi JAHAT.

Bak kata orang (tak tau la sapa yang kata sebenarnya)

"KEJAHATAN PERLU DIBALAS DENGAN KEJAHATAN"

Dan itulah yang kami ingin pegang..
5 jam yang lalu.

Tapi,
5 jam kemudian...

Jeng..Jeng..Jeng..

Hmm..
Tak sampai pula hati ni nak jadi jahat.

Selalu saja jadi macam ni,
bila nak buat jahat kat orang..
walaupun hati dah bertekad dan berazam dengan penuh keyakinan..

Namun,
akhirnya terpaksa kembali ke pangkal jalan.

Tak apalah,
mungkin KAMI SEMUA dikurniakan HATI yang BAIK gamaknya.
Cewah... Heeeeee..

Redha je la apa yang orang buat sebelum ni.

Sebab KAMI percaya dengan JANJI TUHAN.

KEBAIKAN pasti dibalas dengan KEBAIKAN.

Kalau tak sekarang,
mungkin 1 hari nanti.

Siapa tau?

Kan?

Lagipun, hidup kita ni bukannya lama..

Esok lusa mungkin kita dah tak ada kat dunia ni..

Apa sekalipun,

KAMI AKAN JADI BAIK.

KAMI TETAP KAMI.

KAMI YANG TAK SAMPAI HATI.

KAMI YANG BUKANNYA MENJADI TUMPUAN DI MUKA BUMI INI.

Namun,

KAMI BANGGA DENGAN DIRI KAMI.

KERANA KAMI ADALAH KAMI.

SYABAS BUAT KAMI.

10 comments:

ct_saggie said...

aik
mahu buat pada siapa ni?
erm...
ingat pesan ct ni
'biar org buat kita..
jgn kita buat org'

ukmstudio said...

Jangan mulakan menjadi jahat. Bila satu kejahatan telah dilakukan maka akan timbul satu lagi kejahatan...begitulah seterusnya... Oleh itu kejahatan akan berterusan tanpa tiba di garisan penamat. Jangan jadi jahat...

ct_saggie said...

yg pntg...
jgn buat jahat kat org...
biar org buat jht pada kita
kita sabar sudah...
tu jer yg plg pntg...
profesional
no emosi....

CikLieYzaOnline said...

ya baik.....
KAMI dah BAIK..
tengok..baik x?

huhuhuhu....

td sempat menari tarian kucing kat dlm konti ngn cik ct...hahaha.....

hilangkan stress..kan cik ct kan...

berkesannnnn.....

CikLieYzaOnline said...

"jagalah hati jgn kau kotori..
jagalah hati lantera hidup ini"

ct_saggie said...

yup...
kita buat tarian kucing tadi...
hahahha...
sgt best..
rugi en.daud tak tgk..
hahaha...
watever...
jgn ada simpan perasaan jahat di hati..
tak baik..
klu nak buat jahat pada seseorang...
jgn libatkan semua yang tidak bersalah...
watever...
ingat pesan ct..
"biar org buat kita..
jgn kita buat org"

ukmstudio said...

Yam ni terlalu berlembut. Pada den berlembut ada batasannya. Nanti lembut sangat akan dipermainkan orang. Nanti yam berlembut sangat akan di dera orang nanti timbul pula kes dera....kan susah...
den tak minat tarian kucing tu, tapi minat tarian harimau sebab harimau boleh makan orang...aummmmmmmmmm...aummmmmm....eh! yo ko ado tarian harimau, ermmm....den pun tak tau....

CikLieYzaOnline said...

cik yam...hehehehehe..
sodap gak namo tu..
den pun nk panggil cik yam gak la..
kan cik yam kan....
heeeeeeeeeeeeee

mmmm...ngntuknya..
nk tdo dlu,sok smbung buek mcp..
aduhai la syg.......

CikLieYzaOnline said...

cik yam lembut ko?den baco posting cik yam,cik ni mcm koras hati jo...
cumo mgkin cik yam ni mcm "yis" kot..
"yis" yg tlg melembutkan roti........
heeeeeeeeeee.....

em,tarian rimau ado,nk menari dio sonang jo...golek kanan,golek kiri,
nganga taring,tolan.....
auuuuummmmmmmmmmm.......

ct_saggie said...

erm...
bukan pe en.daud...
ct xsuka sgt gaduh2....
klu btl2 nk gaduh...tugu time yg sesuai...klu die nk pijak ct...
silakan pijak...
sbb...satu hari...die akan rasa sama pe yg ct rasa dan lalui...
sbb hukum dunia..hidup cam roda...