CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 24, 2009

Kuatkanlah semangatku...

Baru sampai kat UKM.

Baru lepas sembahyang.

Baru lepas baca quran.

Rasa macam letih sangat.
Tapi, tak dapat nak lelapkan mata.

Rasa macam nak menangis.
Tapi, dah tak ada air mata.

Rasa macam nak demam.
Tapi, tak tau nak buat apa.

Rasa macam nak rehat dan tenangkan fikiran.
Tapi, tak tau la fikiran ni melayang ke mana.

Ya Allah..
Kuatkanlah semangatku untuk menempuhi segala dugaan yang Kau berikan padaku.
Sekiranya inilah takdir yang telah ditentukan untukku..
Aku redha akan ketentuan-Mu...

Kuatkanlah semangatku...

Amin.


8 comments:

kamarul said...

Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.

-Don't Be Sad-

Anonymous said...

Tul tu Liza!!!!Tabahkan ati ko!!!Aku sntiasa sokong ko!!!!HAHAHAHA.jOM Kite gelak ramai2.....jgn nangis2 eak.

-mixfar-

ukmstudio said...

Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. apa-apa pun kita hanya boleh berserah kepadaNYA...

joe said...

be tough nurul...i know u can. i want to see the nurul that i first met....remember...everything remains in your heart.

CikLieYzaOnline said...

Ya...
Terima kasih semua...

Apapun,tak sangka tanah yang kita pijak setiap hari boleh memisahkan hubungan antara 2 pertalian.....

Terima kasih

ct_saggie said...

akk....smgt tau kak...
senyum
akk suka senyum
ct th tu perasaan akk
org yang sabar itu..
ada sesuatu yang baik menanti di penghujung hidupnyer....

Anonymous said...

Nurul sedih pun kena jaga diri tau.. Dia akan sentiasa berada dlm hati Nurul. Jangan sedih terlalu lama ya.. Ada kami semua sayang Nurul lagi. (^-^)

-Media Production-

CikLieYzaOnline said...

Tq...