CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 22, 2009

Kurang Asam !!!!

Eiiiii...
marah ni..marah....

Tadi, entah sapa entah masuk dalam pingbox..

Pastu,
sempat lagi orang tu dok mengutuk aku...

Oho..
sib baik la aku x reti nak detect..
kalo x...siap la aku kerjakan...

Aku luku-luku pala org tu...

Amboi..
sesedap tangan ja nak tulih nooo...

Kata MCP aku teruk laaa...
Tak akan berjaya la...
(walaupun teruk la juga..sikit..sikit)

Tapi,
sekurang-kurangnya aku cuba.

Pastu..siap lagi komen..

Kata posting gambaq aku lam blog ni x pandai bergaya la...

kuno la... posing sama je la.. x reti berfashion la...

Siap suruh aku romantik sikit laa...
suruh free hair la..

Diri aku..
Aku punya pasal la..
Apa kalut-kalut????

Oho..
xpa...xpa....
x dapat x pa..

Kalau dapat kat aku..
siap la..
aku rendam dalam telaga...

14 comments:

ct_saggie said...

giler mamat tu...
sabar je ea kak liza.
jgn layan...
klu dilayan sakitkan hati jer..

ukmstudio said...

Ha...ha...ha...haaaaaaaaaaa...kelakarlah Liza bilo marah....Nak kato hang marah macam tak marah. Nak kato hang tak marah macam marah....hmmmm...lebih baik lah Liza jangan marah. Baik buat kelakar je....lagi baik kan...kan...kan...be happy all the time dahhh....Ops! apo yang den kato ni....Hmmmm....den pun macam tak tentu arah pulak....

CikLieYzaOnline said...

bukan mamat tp minah rasanya...
minah rempit gamaknya......
eiiiiii.....
Ggggrrrrrrrr......

CikLieYzaOnline said...

ontahlah...
slalu kalo den marah je mesti org akan gelakkan den....
hmmm..apolah nasib badan...
xpolah..papo jolah....
be hepy..hepy2 day!!!!
smileeeeee =)

heeeeeeeeeeee.

ukmstudio said...

Ontahlah...tak tau den. Napolah korang ni ramai sangat musuh. Musuh dalam selimut....musuh luar selimut....musuh jual selimut....Napo yek....

CikLieYzaOnline said...

hmmm..
x ingin den nak berselimut ngan musuh den...
hahaha...
kek luar selimut xpola...
kalo dia jual selimut,
x ingin den beli...
den lebih rela tdo pakai stoking je...
hmmmmm....

ct_saggie said...

huhu....
kelakat ct baca..
ngeeeeeeeee
erm...msuh dlm selimut mmg byk...
dok main masuk jer dlm selimut org lain...
xth malu tu namanya...
huhu
dlm selimut sendiri tak nk tgk..
selimut org lak nka sibuk..

CikLieYzaOnline said...

hahahahaha...

apa la ct ni...
bole ka masuk lam selimut org???
hahahahahaha.........

semut dlm selimut kot...
tu la..selimut xpenah basuh slama dok kat ukm ni...
heeeeeeeeeee..
pecah tembelang..

Anonymous said...

nurul mimi sini, ada yahoo messenger tak? add saya....
mimisann86@yahoo.com
ada benda nak bincang la....

CikLieYzaOnline said...

dah add dah...
hmmm..lotehnya...
siapkan kertas projek...
oh kertas projekku....
cayok liza..cayok2!!!!

Anonymous said...

Ngahahahahahaha...................................................

MARAH GILER BEB !!!!

Anonymous said...

Kalu kurang asam, ko g r paso mlm beli sekilo .. murah jah !!! ngehehehehehehe

Hidayah said...

akak...sabo jer lah ek kak.. akak cedih nye sye skunk nie...uwaaa

Hidayah said...

Akak, may be sye nak delete blog sye tue.. uwaa..cedih nye, ada ar problem ngan kengkwn..ishkk.. mlz ar, adik akan wat blog baru agiw.. hmm.. t'paksa lah wat blog agiw ekkk.. akak, akak jgn tukar blog nie ek.. adik akan sntiasa tngok blog akak.. kang kalo adik dah wat blog baru tue, adik gie tau akak.. cayang akak...
SmiLeee~~~***