CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 15, 2009

Rileks Liza..Hadapi Dengan TENANG..!!!


Waaaaaaaaaaaaaaaaaa........!!!!!!
Takutnya....
MCP dah nak dekat..
Tapi keyakinanku untuk jadi PENGARAH makin lama makin menurun..

Berserabut kepala ni...

Sekarang ni tengah siapkan skrip MCP..
Asyik tak siap-siap lagi..

Penat sangat rasa kepala ni...

Rasa takut pula nak jadi PENGARAH...
Tak tau la pasai apa...
Selalu untuk SCP ok saja...

Mungkin sebab tak buat latihan gamaknya...
Bukan mungkin tapi itulah jawapan yang sebenar-benarnya..
CLEAN AND CLEAR.

Tak perlu nak cop JAKIM lagi.

Haih...
Janganlah macamni Liza...

Rileks laaa..
dalam UKM ni..
belum pernah lagi ada orang mati gara-gara jadi PENGARAH MCP..
betul.......
tak percaya ka???
Sungguh....!!!!
Tak tipu laaa...

Hmmm..
macammana kalau time MCP nanti,
aku gelabah tak boleh nak mengarah???

Jantung aku ni pun asyik berdegup-degup dari tadi bila fikirkan pasal MCP..
Berdegup-degup tak henti-henti...

Takpa Liza..
Rileks...Rileks...
Memang la jantung hang berdegup..
Kalau tak..
tak ke mati nanti...
Jantung tak berfungsi..

Haih..
Macamni laaa...
Cadangan aku...
Hang practice laaa...
Practice dan practice...
InsyaAllah..boleh punya...!!!!

Huhuhuhuuuu...
Tapi..
Kenapa takut sangat ni???
Time buat skrip pun dah rasa "bahangnya"..
Time betul-betul nanti..lagi la..

Buat pula semua orang ada time tu..
Dr Asiah..orang studio..
haaaa..pasang...
aku tak tau laaa...

Dr Asiah pun dah kata..
kalau PENGARAH gelabah..
tak tau nak mengarah..
kalau PENGARAH dapat markah rendah..
satu produksi akan terima kesannya...

Alamak...
macammana ni???

Takpa..takpa Liza...
bertenang...

tarik nafas perlahan-lahan..
hembusss....

tarik.........
hembus.......

sekali lagi..

tarik.......
hembus........

Hmmm...

lega tak???

Lega..lega....lega...

Ok..
dah lega dah kan???

Cepat..teruskan buat skrip tu sampai siap..

Jangan gelabah-gelabah..
Rileks Liza...
Hadapinya dengan tenang...!!!!

INSYAALLAH....
BERJAYA...

Berjaya ka???
Ish...
hang ni..banyak tanya la..
Tak kisahlah berjaya ka apa...
Yang penting,siapkan skrip tu dulu..

Lepas tu,
baru fikirkan strategi lain pulak.

Ok...???

Tenang...Tenang....

Rilekss......

Cooll...

Buat macam biasa saja........

Hmm..

Ok..ok...

AKU CUBA!!!







3 comments:

hidayah said...

hello kak.. rileks kak..
believe ur self..u can do it, kak..
sume org pun cam akak gak.., mksudnye akak macih normal agiw.. huk3
trust me, akak boleh wat sume tue..
tawakal je.. harap2 skrip akak meletupp..ok..

CikLieYzaOnline said...

rileks2.....

kamarul said...

Rileks r Liza......
Anggap jer mcm kcg mentah.
Telan je mentah2.
Hihihihiiiii