CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 9, 2009

Maafkan diriku Cik Ct...

Maafkan diriku cik ct..

Maafkan aku kerana tak sengaja telah melukai hatimu.

Walau diriku dah berjanji untuk membuatkan dirimu tersenyum.

Tapi,
kumungkir janji tanpa kusedari.

Benar kata si studio,
tulisanku ini penuh berbisa.
amat tajam berbanding mata pedang yang sememangnya tajam walaupun tumpul tak diasah hingga berkarat.

Tapi,
hakikatnya ia tetap tajam.

Maafkan diriku lagi dan lagi.

Kali ini,
diriku takkan sesekali berkata apa-apa lagi selagi dirimu tidak memaafkan diriku.

Biarlah diriku membisu seribu bahasa selagi engkau tidak memaafkan diriku yang telah bersalah ini.

Apa sekalipun,
kupohon maaf darimu kerana telah menyakiti hatimu tanpa kusedari.

Maafkan aku lagi dan lagi.

Dan lagi dan lagi dan lagi dan lagi dan lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....

Mungkin dirimu akan menganggap tulisanku ini adalah gurauan senda seperti hari-hari biasa,
tapi ini saja caranya yang aku ada untuk kumohon maaf darimu.

Maafkanlah aku.

Ini adalah kali kedua kumenulis posting maaf untuk insan-insan yang kusayangi.

Maafkanlah aku kerana ku tak mahu tulis lagi posting sebegini.

Kerana ku tak mahu melukai hati sesiapa lagi.

Maafkanlah aku lagi dan lagi.

Maafkanlah aku cik Ct.


6 comments:

ukmstudio said...

Merajuk sakan si Yam tu, langsung taknak jawab apa2 pun...kesian den...

CikLieYzaOnline said...

den pun sama...itu la,hmm..apa den nak kata..xdak ayat den nk kata..mulut dah zip mcm ekau gak..

CikLieYzaOnline said...

em,salah den jugak.jari ni pun satu..main taip je bila tulis...em...zip..zip..den xnak kata apa selagi dia x maafkan den.hmmm..

Pak Malau said...

Kemaafan perlu diberikan kepada insan yang telah memohon maaf. Kita sebagai manusia tidak akan pernah terlepas untuk melakukan kesilapan.Setiap saat dan detik masa.Nabi juga ampunkan umatnya.Kenapa tidak kita?

Walaupun hati manusia amat sensitif,namun tak perlulah begitu sensitif kerana belajarlah mengawal emosi.Syaitan durjana sentiasa ada di mana-mana.Kawallah diri menjadi lebih matang dan tidak terlalu mengikut perasaan.

ct_saggie said...

ct juga sayangkan perhubungan ini...
sebab itu ku sedih seketika tadi..
krn utk meredakan hati...

krn mmg sikap ku begitu...
utk tenangkan diri...
andai ada terguris perasaan ini..

terima kasih semua...
smg kekal abadi

CikLieYzaOnline said...

terima kasih kerana memaafkan diriku