CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 2, 2009

Sejuknya..

Tadi ada latihan MCP yang terakhir.
Sok dah final.
Takutnya...

Hari ni masih lagi ubah skrip.
Perjalanan dah tak sama dengan latihan dulu.
Latihan tadi rasa macam teruk sangat.

Kenapa aku tiba-tiba takut?

Balik tadi lebih kurang pukul 12.15 malam sampai bilik.

Tengok balik skrip.

Tak tau apa nak buat.

Rasa macam nak nangis.

Tengok punya tengok.

Last2 aku "hanyut" tak bertali.

Ni baru saja terkejut jaga.

Lagi 2 minit ke jam 3 pagi.

Haih..

Suara macam dah tak ada.
Serak-serak jadinya.
Batuk dah datang semula.

Takutnya.....

Ya Allah,
kuatkan semangatku untuk MCP esok.

Permudahkanlah segala-galanya.

Amin

6 comments:

Isma Ae said...

Salam,

Kamu pelajar filem kah? Atau media?

CikLieYzaOnline said...

wslm,saya pelajar komunikasi media ukm (Universiti Kebangsaan Malaysia). kami ni agak dasyat sikit. semua kami belajar. media belajar, filem belajar, akhbar belajar..mcm2 kami belajar.

Isma Ae said...

Ooo, saya hanya akhbar.. menulis. Lihat kamu, teringat saya pada Mazlin TV3.

CikLieYzaOnline said...

heeeeeee...
kamu kenal dia? rupa kami sama ke?
hehehehehe

Isma Ae said...

Kenal benar, sering buat dokumentari di Thailand untuk majalah3. Sama, jika lihat sayup-sayup tapi kalau dekat entahlah.

CikLieYzaOnline said...

eheeeee.sayup pun sayup la.mcm tjuk drama lak.mennti di sayup rindu.hehehe.tp kali ni tukar kpd memerhati di sayup rindu.heee