CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 29, 2009

Oh MCP ku lagi...dan lagi...

Keranamu MCP,
Cik tiMoon kata aku dah macam "kelawaq".
Siang tidur malam terbang.
terbang mencari ilham.

Keranamu MCP,
Pei Yee kata dah tak sabar nak menanti..
Menanti waktu bertukar menjadi si katak hijau.
Melompat secara rasmi keluar dari UKM.
Teng..Teng..Teng...

Keranamu MCP,
dengan tidak semena-mena 'gerimis' berkumandang di dalam gua,
batinku menjerit namun tiada suara.
HAHAHAHAHAHA...

Keranamu MCP,
kadang aku suka kadang aku benci.
bukan benci meluat tapi benci tanda sayang...
(betul ke benci tanda sayang???)
sebab banyak dugaan yang datang.

Bukan salahmu MCP..
Engkau hanyalah sekadar nama.

Tapi,
manusia di sekitarmu yang menjadikan engkau mangsa.

Oh MCPku..
Akan kuteruskan usaha walau apa jua cabaran yang melanda !!!

Yaaahhhhh...
Sambung buat kerja !!!

Cayok..CaYok Liza !!!


9 comments:

Media Prod said...

bUat jgn x buat

Media Prod said...

wakakakaka...

wulan said...

wei, suka2 je, panggil ak timoon la...huhuhuhuhuhu...

ct_saggie said...

huhu...

kelawaq mata bulat...

ukmstudio said...

Den memang suko dongar lagu tu....keno pulak tu maso MCP korang kek Studio ni...."batin ku menjerit tiada suara....."
Kalau batin den menjorit didengar semuo ia akan menjerit macam ni...."Copek..copek...copek, tamatlah copek MCP...."

ct_saggie said...

hahahha

en,daud ni memang le kelako....

CikLieYzaOnline said...

em,utk media prod, xkira,duit props kena bg potongn diskaun gak kt den ni haaa..ponat den mgarang sekerip ni.kebas otak den dibuatnya.ditambah pulak dengan mngira masa.aduhai,rasa mcm kena pi masuk balik tadika.

CikLieYzaOnline said...

cik tmoon,huhuhu..sodapnya timunnnn..den nk potong2 ekau nak lotak kek mato den yg dh lobam ni haa...heeeeeeeeeeeee

xpo cik yam,kelawaq mata bulat masih comey,kalo mata sepet..x ke huduh namanya..kelawq mata sepet..eiii..huduhnyaaaa....heeeee

CikLieYzaOnline said...

huhuhu...sabaq tokey guo,den pun dh xlarat dh ngn smuo mcp ni....batin den pun dh raso nak menjerit jo slps den putus tunang tetamu mcp den yg 'xxxxxxx' tu...

raso mcm nk nyanyi jo kek dopan dio cmni...

"Risau
Batinku menangis risau
Makin kau jauh
Makin hatiku bertambah kacau
Mengapa kita berpisah
Tak sanggup menahan asmara
Oh! Dengarlah
Jeritan batinku"

heeeeeeeeeeeeeeee