CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, March 27, 2009

Putus Tunang .. Wuwuwuwuu...


Haih..

Pagi ni, seawal jam 8 pagi..
Aku terima satu lagi kejutan..
Kejutan yang amat mengejutkan !!!!

Hampir melemahkan semangatku yang baru nak pulih ni.
Aduhai la sayang...
Nampaknya hidup aku sekarang ni penuh dengan kejutan gamaknya.
Eeeeiiiii...menggerunkan....

Tiba-tiba dapat panggilan daripada tetamu undangan untuk MCP nanti..
Dia cakap dia terpaksa tarik diri sebab ada hal yang lebih penting..

Alahai..
mengapa di saat-saat akhir begini kau putuskan pertunangan denganku sayang...

Hohohohohoho..
Tersedak aku mendengarnya !!!
Walaupun waktu tu aku belum minum air walau setitis.

Hmm..
Apa boleh buat.

Siapalah diriku tak siapa yang tahu.

Terus aku berfikir dan berfikir.
Berfikir memikir apa yang ada dalam pemikiran aku ni.
Mencari idea tanpa henti.

Kawan aku, Ain tengah nyenyak tidur.
Kesian pula nak kejutkan.
Kawan-kawan yang lain pula balik kampung.
Ada perayaan Chin Peng.
Takkan la nak mengganggu orang tengah syok-syok kan.
Nasib badan...

Akhirnya,
tiada cara lain.
Disebabkan aku telah diberi kuasa mutlak sebagai pengarah tak bertauliah..
aku dah buat keputusan.
Tukar program !!!

Haih..
penat buat VT sebelum ni.

Tapi,
alhamdulillah..

Fikir punya fikir..
teringat kat seorang ustaz.

Terus mesej dan minta bantuan.
Nak call tak boleh..
kredit ada 8 kupang.
Merayu-rayu aku kat ustaz tu.
Macam-macam ayat drama aku guna.
Nasib baik la ustaz tu sempoi macam aku.
Kepala kami ala-ala 3 suku.

Akhirnya...

Dia setuju nak jadi tetamu.

Terima kasih ustaz.

MCP AKU DAH BERUBAH.

Dari Mat Rempit di jalanan ke Masjid keinsafan.

Masih dalam proses mengarang skrip.

Anda Boleh Lakukan !!!!!

Kuatkan semangat Liza !!!!!!

TERUSKAN PERJUANGAN !!!!

4 comments:

ukmstudio said...

dah tu macam mana dengan VT yang dah siapnak 'insert' kek mano...

ct_saggie said...

erm..
sabar ea kak liza...
caiyok2...
kump ct ni pun sama jer

CikLieYzaOnline said...

wuwuwuwuwuwuwu.....
x dapek nak jwb lagi...
siap skrip,den jawab yo...
wuwuwuwuwuwuuu..........

sabar .. sabar...

CikLieYzaOnline said...

satu lagi...
eiiii..geramnya den...
xpo..xpo..sib baik la dia putus tunang skarang dpd lesap terus masa akd nikah nk dijalankan nnt....

huh !!!
xmau kawin ngan org yg mcm tu...

ni tgh dok buat hantaran pinangan baru kek ustaz plak...heeeeeeeeee..

apo program la yg den buat ni...
lantak la....

program realiti berdasarkan pglaman hidup yg dialami skang ni..