CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 4, 2009

Tegas Liza...!!! TEGAS...!!!!!

Macam mana? Cukup garang tak?


Hari ini aku melangkah masuk ke StudioUkmDectar buat kali ketiga.

Tiba-tiba,
aku rasa kurang yakin untuk memikul tanggungjawab sebagai seorang PENGARAH.

Sebenarnya,
aku memang nak buat latihan pada waktu malam.
Tapi,
ramai kawan-kawan aku yang tak dapat hadir.
Ada yang nak balik..
Nak ke sini..
Nak ke sana..
Pening aku dibuatnya.
Nasib baiklah tempahan pada 11/3 nanti dah dibuat.
Waktu tu,
harap-harap sangatlah semuanya dapat meluangkan masa.

Tapi,
bukan itu yang aku nak cerita.

Hmm..
Aku ni..
nama saja lahir tahun harimau..
tapi kenapalah aku ni susah sangat nak tegas???
Haih...
nak jadi seorang PENGARAH,
aku kena tegas!!!
aku kena yakin!!!
aku kena clear!!!!

Hmm..
tadi Yen Ping pesan,
"Nurul...u kena jadi garang ya.."

Ishhh..
payah ni.
macam mana nak garang ni..???

Aku diamanahkan untuk mengawal produksi aku..

Oleh itu,
Aku takkan sesekali menghampakan mereka!!!!

Demi Media Produksi yang telah 2 tahun ditubuhkan ni..
aku akan sedaya upaya mengubah karektor..

Tegas Liza...
TEGAS!!!!

Aku pun dah berjanji dengan seseorang,
bila masuk saja studio sekali lagi,
aku akan buat yang terbaik.
Tak baik mungkir janji.
berdosa...

Hmm..
ayuh Liza..
tegas..tegas..
Garangkan diri anda..!!!!

Aaauuuummmmmm...!!!!

:angry:-Cik LieYza Harimau Cengey-

10 comments:

adul said...

mcm lawak je harimau tuw.
tegas ke???
hahahahahahahahaha!!!!

"ayuh!!!tegas2!!!

Anonymous said...

HAHAHAHAHA!!!!

Awat hang ni liza?
lawak la hang ni..
beruang koala nk jd singa ka?
hahahahaha(gelak jahat)

kahkahkahkah..
wei..doakan hang dpt buat yg terbaik!!!

-singa utara-

kamarul said...

hahahahahahaha..
wakakakakakaka....
tergelak aku baca!!!!

garang cik liza..garang!!!!
kahkahkahakahakahahhhhh

mg berjaya!!!!

Anonymous said...

senang jer nk tegas ni...
layan jer........

-mixfar-

ukmstudio said...

hmmmmmmm....macam rimau plastik jo...heh...heh..heh..

CikLieYzaOnline said...

hahahahahah!!!!

ni bukan rimau biasa....

ni la rimau yg terpaksa mengubah karektor dgn tiba2..
haahahaa

CikLieYzaOnline said...

nak tergelak ka?
aku pun nak tergelak juga..
heeeeeeeee

aida said...

hahaahaaaaaaaaa.....

giler le ko nih!!!
nk garang mcm arimau tu eak?
xyah le..mcm rimau giler jer..
hahahahahaha

ct_saggie said...

hihi...

akk...
kita berjumpa nanti 11/3 nati...
hehhee
xyah garang pu xpe kak
yg pntg..
akk pndi jadi seorg pengarah...
klu garang sgt nati...takut semua...

hasni Jamali said...

kak liza, garangnya! heheh....
nanti baca blog hasni and komen tentang mimpi. pandai tak tafsir mimpi. baca k, dan komen. tQ rajin singgah blog hasni