CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 9, 2010

YippY..YippY !!


Hari ini, aku agak lewat ke tempat kerja gara-gara terpaksa menempuh hari semalam dengan penuh keletihan dan kepenatan.
Aku terus memecut laju menggunakan roda-roda tayar dua.



Tiba di tempat kerja,
aku terpaksa bersembunyi di sebalik dinding melihat keadaan sekeliling.
Dengan penuh debaran, aku memerhatikan keadaan dengan lirikan mata yang tajam sama ada bos sudah tiba atau lebih lewat daripada aku.




Tiba-tiba telefon bimbitku berbunyi.
Terkejut aku dibuatnya apabila nama bos tertera di paparan skrin.
Melalui perbualan,
bos cakap hari ni dia tak datang kerana ada hal peribadi yang hendak diuruskan.




Aku terus keluar dari tempat persembunyian sambil menari girang.
Yey..yey..
Hari ni boleh rehat sikit....
Ulala...Yehaa..

4 comments:

Murni Ismail said...

Ha..ha..ha... Bestnya..!!! Nasib Liza baik untuk masa itu.. tapi ingat jangan buat selalu. Nanti si tikus... terjun dengan moto-motonya, Ok ! Gong Xi Fa Cai...

Anonymous said...

hak3. Ye lah tu. raya cina x cuti kew?

ct_saggie said...

hahaaha.....same situasi dgn ct....suka222

CikLieYzaOnline said...

kak murni,
hehe...xdaklah slalu tapi kerap la jugak (^-^)..wiwi~ pasni, akan cuba elak sedaya mungkin.tenkiu.......

nomos,
raya 1 malaysia pun payah nak cuti
(T-T)

cik ct,
hek3