CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, August 27, 2011

Ho ! Ho ! Ho ! BaLiK KaMPuNG...



Raya dah nak dekat..mesti ramai yang nak balik kampung kan? Walau tinggal di bandar metropolitan mana sekalipun, confirm kampung jugak yang menjadi pilihan utama untuk berhari raya. Apatah lagi, tahun ni raya dan merdeka jatuh pada tarikh dan hari yang sama (kalau raya 31 laaa..kalau tak pun, cuma selang 1 hari ja)

Selalunya waktu-waktu camni, jalan raya mesti 'JAM' punya! kenderaan berduyun-duyun..nak bergerak pun macam siput..(silap ribulan, siput pun laju lagi)

Bila dah 'JAM' mulalah rasa bosan..dan bila dah bosan, benda bodoh pun boleh jadi bahan gurauan.

Selalunya kalau aku bosan.. nilah cara yang selalu aku gunakan masa kena bertugas dan bila perlu bergerak ke sini..ke sana...ke sini lagi dan ke sana lagi..
"MAIN TEKA NOMBOR PLAT"
Kadang-kadang tak puas hati jugak bila tengok nombor plat yang senang-senang belaka. Aku pun cuba la cari nombor yang susah sikit dan lebih mencabar.




Hah! Tak dapat lah tu. KALAH! KALAH! hahahahahahaha.

Jawapannya................

Dreba: tu RRK..bukan RMK !
Aku: ehhh....sungguh laaaa...alaaaa...maluuuu..nyampah~
Dreba: hahahahahahahahahaha.....



Semenjak hari itu, aku serius ketika berada di dalam kereta. *tipu*

0 comments: