CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, May 3, 2009

Saja nak hilangkan ngantuk... Huargghhhh....

Petua2 yang patut diamalkan...

1. kalo tersepak batu: Jangan terus bangun,
sebaliknya anda baring dan terus berguling-guling
hingga jauh dari perhatian ramai...lepas tu baru bgn
bila takdak org nampak..


2. kalo terjatuh beskal: cepat2 naik beskal anda
semula dan jatuhla lagi sehingga berkali-kali supaya
org ingat anda saja2 buat lawak...


3. kalo terjatuh tangga: terus bersilat seolah-olah anda
dirasuk atau sedang berlawan dgn makhluk halus...


4. kalo terjatuh dlm longkang: pungutlah sampah yang
ada sambil marah2 dgn suara yg kuat, pasti org
menyangka anda seorang yg amat prihatin terhadap
kebersihan....


5. kalo jatuh ketika nk naik bas: jeritlah kuat2.."oi! apa
tolak2 ni?" walaupun tiada org di blakang anda....


6. kalo terjatuh di dpn bus stop: terus buat2 pengsan
sehingga ada org membantu anda..kalo takde..baring
terus sampai mlm dan takde org lagi kt bus stop
tu...haa...ni lah masa sesuai utk bangun semula....


7. kalo jatuh tergelincir kt lantai licin: tarik la kawan
(atau sesiapa yg ada kt sebelah anda) utk jatuh
bersama-sama supaya tak lah anda sorang je yg dpt
malu...kan..kan?....

>> kalo jatuh hati? hehe =)

9 comments:

Anonymous said...

klu hati kita jatuh,
announce bgtau yg jatuh tu hati kite....jgn kate hati org lain.....
hehehehe........
-mixfar-

nurfa said...

klau jatuh hati????kutip la cepat2..nanti kne curik plk...

Pak Malau said...

Kalau jatuh hati biarkan ia jatuh supaya ada yang mengambilnya kembali utk kita

CikLieYzaOnline said...

kalau jatuh hati..
habaq la terus kat org tu..
supaya akhirnya kita tak merana..

habis kuat, orang gelak..
habis lambat..orang tolak..

nak malu apa...

kalo berani la...
hahaha..
kalo tak, jgn sesekali mencuba...

heeeeeeeeeee

Cik Tie Amin said...

ptua no 7 tuh mcm pernah je ak kene.......sape erk yg tarik tgn ak wkt tuh?sape erk?hahahahah!!!!
kalu jth hti, g bli sekilo kotak mancis,ala2 bunga api.....raikn cnte sejati.keh3

Cik Tie Amin said...

Liza,ko nyer cpu htm silver jename samsung erk?ader tls "POWER LOGIC",n kt tgh der tls zip drive erk?ko nyer monitor CMV ker?skrin nipis?bape erk?bapak ak nk bli taruk kt umh.cam bes jer ko nyer tuh.ekiki

CikLieYzaOnline said...

haaaa...betul la tu tp aku pun xtau berapa hrga sbb bkn aku beli.ada org hadiahkan kat aku.heeeeeeeeeee.kalau nk tggu aku beli,10 tahun lagi baru aku mampu.heheheh.nanti aku tanya mak aku.yg hang tulis kat sini pa pasai?mcm la tak boleh mesej aku.huhu.

petua no 7?heheh....senyap2 dah la.jgn la hebohkan kat sesapa.heeee

ct_saggie said...

huhu......mmg la tradisi wanita di dunia.
klu dh jatuh..mmg suka buat2 xth.
nk bg hilang malu

CikLieYzaOnline said...

hehehe...
biasa la...cover malu...
heeeeeeeeee